פתרון ERP למרכזים רפואיים: למה כדאי להשתמש בתוכנה לניהול מרפאה?

האם כדאי לרכוש מערכת ייעודית או שעדיף ליצור פתרון מתאים בעצמכם? עבור גופים גדולים מאוד כמו מרכזים רפואיים, האפשרות ליצור פתרון טוב דיו לבד היא לא בהכרח מעשית. במקרים אחרים כבר קיימים פתרונות ייעודיים מצוינים, כך שאין צורך להמציא את הגלגל מחדש – וזה נכון לגבי ניהול מרפאות, כיוון שיש תוכנה מצוינת שתסייע לכם לעשות זאת.

 

כלי ייעודי – הפתרון הטוב ביותר

בתחום המחשוב יש כלים גנריים רבים אשר נותנים מענה למטלות נפוצות בעסקים. הבולטים מבחינה זו הם בסיסי נתונים, גיליונות אלקטרוניים ומעבדי תמלילים. במקביל יש תוכנות ייעודיות לביצוע משימות ספציפיות או אוסף משימות האופייניות לענף עסקי מוגדר, למשל תוכנת ניהול המרפאות תפנית. באמצעות מערכת זו תוכלו לבצע בצורה הטובה ביותר פעולות מקצועיות מיוחדות כגון זימון תורים, לצד פעולות ניהול כללי כגון ניהול ארכיון דיגיטלי. כך מתקבל מענה שלם ורחב לכל הדרוש במסגרת תוכנה אחת. למעשה, לא מדובר על סתם תוכנה אלא על מערכת ERP שלמה.

 

יתרונות ה-ERP

מערכת תפנית של מטריקס היא פתרון למרכזים רפואיים אשר בנויה כמערכת Enterprise Resource Planning. זוהי גישה ותיקה לתכנון פתרונות תוכנה, אשר מבוססת על אוסף מודולים. במקרים רבים די באוסף זה כדי לנהל את רוב מה שדרוש בעסק. כלומר, הכול מקבל פתרון במסגרת מערכת אחת, עם ממשק משתמש אחד, במסגרת אינטגרטיבית מבחינת התיאום בין המודולים השונים. ERP מצמצם כפילויות מידע ו"נפילה בין הכיסאות", אשר מתרחשים פעמים רבות בעבודה עם כמה מערכות מחשוב במקביל. כך שהתוצאה מבחינת העסק המשתמש ב-ERP היא גם פישוט וגם ייעול בדרכים שונות. ERP עשוי גם לצמצם עלויות, וזהו עוד יתרון שחברות וארגונים מביאים בחשבון כשהם בוחרים את המערכת שבה הם משתמשים.

 

 

תכונות לדוגמה

כדי להמחיש את היכולות של תפנית, הינה כמה דוגמאות שבהן שהיא מסייעת לנהל את המרכז הרפואי:

  • קליטת מטופלים וניהולם – כולל ניהול כל פרטי המטופלים וכמובן תיעוד המתרחש לגביהם ומצבם
  • ניהול תורים – ניהול תורים נוח ומתקדם, כולל משלוח התראות ללקוחות
  • ארכיון דיגיטלי – יכולת לנהל היקף גדול של מסמכים בפורמט אלקטרוני. כמו כן, היכולת לסרוק מסמכים בכמויות גדולות ובמהירות ולשלב אותם בצורה כזו בארכיון
  • ניהול פיננסי – מענה מקיף לפעילות הפיננסית והחשבונאית של המרכז, תוך תאימות מלאה לדרישות החוק וכללי החשבונאות השונים. כולל רישום בספרים והפקת מסמכי מקור, ניהול הספר הראשי, ניהול ספקים ותשלומים, ניהול לקוחות וגבייה, התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, דוחות כספיים, ניהול תקציב ובקרה תקציבית ועוד

 

החברה שמאחורי הפתרון

את מערכת תפנית פיתחה חברת הטכנולוגיה מטריקס. זוהי נקודה חשובה, כיוון שמערכת ERP היא גם מערכת ליבה וגם מערכת גדולה יחסית. מצד אחד היא תשולב בליבת הפעילות העסקית שלכם, ומצד שני היא מערכת מורכבת למדי, אשר עלולה לסבך את העניינים אם היא מגיעה ממקור לא איכותי. בכל תוכנה מתגלים בסופו של דבר באגים שונים ויש היבטים קריטיים מאוד של ממשק משתמש ונוחות העבודה עם התוכנה. כמו כן, היבט התמיכה הטכנית הוא גם חשוב כיוון שאתם צריכים מקור אמין שיספק לכם פתרונות ועזרה במקרה הצורך. בחירה בפתרון לניהול המרפאה מחברה מקצועית, מובילה ואמינה היא בעלת השפעות חיוביות על פעילות העסק שלכם. מטריקס היא חברה בולטת בתחום זה שנים, ומערכת תפנית עצמה נמצאת במסגרת של פיתוח מתמשך זה כשני עשורים. במשך תקופה זו, היא עברה שכלולים רבים וכמובן תיקוני באגים ושיפורי ממשק שונים.

 

לסיכום

באמצעות פתרון ERP אשר מותאם מראש לתחום המרכזים הרפואיים, תוכלו לנהל את המרפאה שלכם באופן הטוב ביותר – מערכת תפנית של חברת מטריקס היא פתרון מוביל בנושא.

כתבות
נוספות

שומרים על הגב: טיפים לעבודה ממושכת בישיבה

בעידן המודרני, רבים מהעובדים העבודות מוצאים את עצמם עובדים שעות ארוכות אל מול המחשב, בייחוד לאחר מגפת הקורונה שהובילה לשינויים משמעותיים בשוק העבודה, בעקבות מעבר

רשלנות רפואית

ייעוץ מעורך דין לרשלנות רפואית

מקצועות הרפואה השונים, רפואה, סיעוד, אורתופדיה, מטפלי נפש ועוד רבים אחרים, הם חיוניים והעוסקים בהם ראויים להכרת תודה מהחברה על כך. בדרך כלל, מדובר באנשים

נגישות