קידום אתרים משפטיים – דגשים חשובים

תנועה אורגנית המגיעה מחיפוש טבעי של לקוח בגוגל נחשבת למקור התנועה האיכותי ביותר. עצם העובדה שהלקוח הפוטנציאלי מחפש את השירותים או המידע בעצמו מעיד על כך שהוא בשל לקניה או לפחות מביע עניין בסיסי בתחום.

כאשר מדובר באתרים משפטיים, הרי שצרכני השירותים המשפטיים בפעמים רבות מחפשים מידע בתחום טרם הפנייה לייעוץ משפטי וזאת אחת הסיבות מדוע התחרות על התנועה האורגנית בגוגל בתחום המשפטי כל כך גדולה.

קידום אתרים משפטיים

ספקו מידע על ידי פתיחת בלוג מאמרים משפטיים

אדם העומד בפני תחילתו של הליך משפטי יחפש מידע ואפילו מידע רב ברחבי האינטרנט הקשור להליך בו הוא יעמוד. בהרבה מקרים יחפש אדם מידע ברשת האינטרנט רק כדי להבין האם הוא בכלל זקוק לייעוץ משפטי. כאשר אדם כזה יחפש את המידע בגוגל, על ידי כתיבת מאמרים בנושאים נרחבים בהם אתם מתמחים יוכל האדם להיעזר בכם ולקבל ערך לפני שבכלל פנה לקבלת שירות.

עצם העובדה שהאדם נתקל באתרכם וקיבלת תשובות, גם אם חלקיות לשאלותיו, מציבות אתכם מעל לשאר התחרות משום שיש לו כבר "יחסים" אתכם. סיבה נוספת וחשובה לא פחות הינה שהוספת מאמרים איכותיים אל האתר שלכם כדרך קבע הינה אחת הדרכים העיקריות לקידום האתר במנוע החיפוש של גוגל.

התאימו את תוכן המאמרים לכותרות המוצגות בגוגל

אחד הפקטורים שגוגל בוחנת לצורך דירוג אתר (וכך גם להכריע את מיקומו) הינו זמן שהיית המשתמש באתר לאחר הכניסה אליו מגוגל. כאשר גוגל מבחינה שהאדם מצא את מבוקשו (על ידי גלילה בתוך הדף ושהייה ממושכת), האלגוריתם של גוגל מבין כי מדובר בתוכן איכותי ורלוונטי לביטוי המחופש ומעלה את דירוגו של העמוד (ובנוסף זה מעלה את דירוג האתר ככללותו). בנוסף על כך, כאשר אדם ימצא את מבוקשו זה יגביר את הסיכויים שהוא יפנה אליכם לצורך קבלת שירות.

בצעו אופטימיזציה חיצונית

אחת הדרכים המקובלות לקידום אתרים הינה בניית מערך קישורים איכותי. מערך קישורים איכותי הינו הפצת קישורים לעמודים שונים באתר שלכם באתרים הנחשבים לאיכותיים בעיני גוגל. כאשר גוגל מבחינה שאתר איכותי מקשר אל האתר שלכם, גוגל רואה זאת כמעין המלצה על האתר שלכם ומעלה את דירוגו. ישנן מגוון דרכים לעשות זאת ואחת מהן הינה לקנות פוסטים או מאמרים באתרי תוכן איכותי. כאשר מפרסמים מאמר באתר תוכן איכותי, מרוויחים פעמיים, גם מקבלים קישור לאתר שלנו מאתר הנחשב לאיכותי וגם המאמר עצמו יימצא בגוגל ויוביל בסופו של דבר על עמוד מסוים באתר המיועד.

בצעו אופטימיזציה פנימית לאתר

מעבר למראה האתר שצריך לשדר מקצועיות, חשוב שהאופציה ליצור עמכם קשר תהיה ברורה ונגישה בכל עמוד באתר, לא תרצו הרי שלקוח יתייאש מחיפוש אחר מספר הטלפון שלכם או האופציה להשאיר את פרטיו.

למאמר מורחב על קידום אתרים לעורכי דין בקרו כאן:

https://danielzrihen.co.il/seo-for-lawyers/

כתבות
נוספות

עורך דין דיני עבודה

כיצד אמורים להתנהל פיטורים?

אם בעבר יהיה יכול מעסיק לפנות אל עובד בעסק, בחברה או הארגון ולומר ללא הודעה מוקדמת  לעובד שלו "אתה מפוטר", וזאת ללא מתן סיבות, טענות

תביעה על תאונות אישיות

איך מגישים תביעה על תאונות אישיות?

כאשר אנחנו רוכשים פוליסת ביטוח, אנו בעצם מגנים על עצמנו מבחינה כלכלית כנגד סיכון מסוים. כאשר לצערנו מתממש אותו סיכון ומגיע האירוע עליו אנחנו מבוטחים,

מטפלים גם בנפש: הכול על קורס nlp

זה עלול לקרות לכולנו – החיים שלנו נמצאים על המסלול הנכון, אנחנו מתפתחים, רוכשים השכלה, מקימים משפחה, בונים קריירה, אבל עדיין נשארים עם התחושה שמשהו

ביטוח לקבלן שיפוצים

האם קבלן שיפוצים חייב ביטוח?

מזל טוב! אתם עומדים בפני עבודות שיפוץ בבית, וכעת אתם משפצים ומעלים את ערך הנכס שלכם וגם עומדים בפני איכות חיים טובה יותר בחלל הבית.

נגישות